Jesienne propozycje

Cześć! Być może siedzisz teraz tak jak ja pod kocem z herbatą i zawędrowałeś, aż tutaj, więc nie trać czasu i przejdźmy do rzeczy!

Jesienią jedni zapadają w "sen zimowy", inni właśnie wtedy mogą oddychać... jak ja! Jest masa rzeczy, które możesz robić o tej porze, pozwól, że posunę ci kilka pomysłów:

  1. na początek zrób sobie herbatę, jeśli jeszcze jej nie masz! To podstawa,
  2.  zaopatrz się w ciepły koc!
  3.  książki! O tak to zdecydowanie czas dla nich. Być może tak jak ja jesteś fanem kryminałów Agathy Christie, ale hej, to ty wiesz co lubisz czytać, jedyne co wiem to to, że masz ogromny wybór!
  4.  dodaj do swojego pokoju kilka świeczek, od razu zobaczysz różnice,
  5. zainwestuj w kwiaty, sztuczne też mogą być tak jak u mnie (nie martwię się, że uschną) ważne żeby były w kolorach jesieni, wiesz!
  6.  zrób obraz farbami! Banalne ale może z tego wyjść prawdziwe cudo,
  7.  pozbieraj trochę liści i zrób z nich bukiet! Sama tak jutro zrobię, to dobry pomysł,
  8.  możesz też zebrane liście przykleić na tekturę i stworzyć prawdziwy jesienny obraz,
  9.  filmy i seriale jak mogłabym zapomnieć! Obejrzyj swoje ulubione seriale w których masz zaległości, a swoją drogą polecam "Love, Rose", świetnie dobrani aktorzy jak i wciągająca historia. Nadmienię, że to komedia romantyczna!
  10.  siłownia w domu, co to dużo pisać, letnie ciała są robione w zimie, a my zacznijmy jesienią!
  11.  ugotuj coś, ciasto marchewkowe idealnie się tu sprawdzi. Szybkie, proste i smaczne!

Mam nadziję, że ci jakoś pomogłam, xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com